zaterdag 31 augustus 2013

Inmiddels het vervolg 15 augustus D day after  

Thuis gekomen een verrassing Reina had de dag van gisteren op papier gezet naar hun beleving wat ik toen las grenst aan het absurde maar is waar gebeurt.


Alles ging prima, de operatie tot het wakker worden maar op een gegeven moment raakte ik verward en heb het verband van mijn hoofd getrokken het infuus uit mijn hand gerukt (ik vond het al vreemd dat het nu rechts zat) en wild om me heen gaan slaan en naast het bed gaan staan net als KING KONG.

Ik weet er niets van dr. Mylanus zei tegen Reina dat dit een uiting was van opgekropte spanning en emotie onder invloed van de narcose en medicijnen, die naar buiten kwam. Het was een hele belevenis voor OK team weer een nieuw verband nieuw infuus aanbrengen dit is mede de reden dus om een nachtje langer te blijven de operatie duurde ook al langer omdat mijn huid zo dik is dat het moeilijker te hechten is wat meer tijd kost. Ik ben best geschrokken toen ik dat las en schaamde ik mij diep voor het zelfde geld verpest ik de hele implantatie.

 Ik ben nu waarschijnlijk bekend als Franky King Kong in het UMC Nijmegen.

Later op de middag kwamen joke en Hus als eerste nog op bezoek met en prachtig
bloemetje en een mooie kaart.


16 augustus 2013


Ik heb een goede nacht gehad ik moest plassen in een emmer, want het is te gevaarlijk op de overloop met die trap naar beneden je weet maar nooit, vanmorgen voorzichtig mijzelf scheren en vooral rust nemen ik dommel soms wat weg op mijn relaxstoel ligt best goed. Af en toe een hap frisse lucht in de tuindeur en na de thee aan het handje een stukje buiten gelopen dit gaat nog onzeker en gammel maar frisse lucht is wel fijn. Soms lijkt het of alle hulpdiensten voorbij komen dan hoor ik trein razen of het is rustig (Tinnitus - Oorsuizen ? ). Dood op weer even bijkomen voor Reina is het ook best zwaar regelmatig telefoon en moet nu bijna alles alleen doen boodschappen koken afwas. De buurvrouw kwam met de krant en ook even horen hoe het ging. Op tijd naar bed en proberen te slapen best lastig hoor met die tulband je bent ook een beetje bang dat hij gaat schuiven of dat je per ongeluk op dat oor gaat liggen in je slaap.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten