zaterdag 31 augustus 2013

17 augustus 2013

Het lijkt een beetje op de vorige dag, maar vandaag  komen Karin en Olaf met de kinderen bij opa op bezoek zij zijn net van vakantie terug, dat was best gezellig maar ik was ook moe toen zij weer vertrokken na de boterham dus even rusten later in de middag weer even lopen, weer een klein stukje verder dan gisteren. Joke kwam ook nog even polshoogte nemen evenals Rene de buurman. Geluiden in mijn hoofd geven aan dat de zaak nog onrustig is maar dan weet tenminste wel,  dat je oor er nog aan zit

18 augustus 2013

Het is best vervelend slapen met die tulband maar er is weer een nacht om ik heb voor het eerst op mijn linkerzij gelegen, vanmorgen was ik wel heel erg licht in mijn hoofd dus extra rustig aan vandaag. Kunnen we vanmiddag misschien echt een blokje om in de buurt het wordt al traditie zo onderhand maar het gaat ook steeds iets beter.

19 augustus 2013

Alles gaat volgens mij goed, alleen mijn tulband is vannacht flink omhoog geschoten zit nu los en niet prettig straks dan maar even naar de huisarts ik moet nog twee nachten dat gaat zo niet ik mijn oorgang is zichtbaar Reina heeft het opgelapt met een gaasje dus moet ff opnieuw het verband er opnieuw om, ook was dit na de eerste nacht toen heeft de verpleging het gedaan en is dus aardig blijven zitten. Dit kan altijd weer gebeuren, in het boekje van UMC staat huisarts of dichts bijzijnde ziekenhuis eventueel de poli in Nijmegen.  Dus bij de huisarts geweest om het opnieuw te laten verbinden. De wond geneest prima na contact met Nijmegen hierover ben ik al verlost van dat vochtige broeierige ding om mijn hoofd en blijft de wond mooi droog i.v.m.  bril nu nog even een gaasje kan ik boel niet zo gauw beschadigen met brilpoot het is nog vers natuurlijk woensdag controle in Nijmegen kan ik ook vragen of het klopt dat ik mezelf een beetje kan horen net als vroeger zonder hoorapparaat, je kan er weinig mee en de CI gaat het toch overstemmen, maar alleen het idee voelt wel prettig dan praat ik niet zo luid. Afwachten of dat zo is of misschien te maken heeft met de tampon in mijn oor die de trillingen door geeft.


20 augustus 2013


Vandaag wat werk aan de winkel vanmorgen komt Liander nieuwe meters plaatsen z.g. slimme meters. Ik wilde eerst de meterstanden veilig stellen en heb dus wat foto’s gemaakt je weet maar nooit waar het goed voor is, toen de goede man vertrokken was kwam Joke nog even buurten, trouwens door alle gebeurtenissen waren we zondag helemaal de verjaardag van Hus vergeten, nou ja kan gebeuren.  Reina moet naar de kapper de puntjes bijknippen dus vanmiddag alleen thuis met Joris die trouwens helemaal niet bang was van het verband en zoals gewoonlijk weer boven op mijn hoofd ging zitten, maar volgens de dames was hij wel van slag tot ik weer thuis was raar hĂ© van zo’n vogel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten