donderdag 26 juni 2014

Extra controle ingelast

Het nieuwe horen bevalt uitstekend maar de Tinnitus (oorsuizen) zorgde voor en dip, zolang dit beheersbaar blijft is het geen probleem, maar soms leek het of de processor de zaak erger maakte en dat wil je natuurlijk niet. Er kunnen en aantal factoren een rol spelen en misschien zijn er nog mogelijkheden er een paar aan te passen dus heb ik om raad gevraagd bij het CI team in Nijmegen.

Maandag 23-6-2014 en bezoek gebracht aan de chirurg in Radboud, alles ziet er goed uit, het oorsuizen daar zal  ik mee moeten leren leven, hier is niet veel aan te doen, wel zou inderdaad de afregeling iets kunnen bijdragen, daarom heeft men in de afspraak daarna 2 van de 22 electrodes uitgezet dit heeft weinig invloed op het totale horen, maar 1 ervan die hele lage tonen heeft, dreunde nogal door in het trommelvlies en daardoor leek het oorsuizen (brom) erger,  tevens zijn er twee nieuwe programma's opgezet met een brede puls dit mag ik proberen om te kijken of ik dit prettig vind en is per persoon verschillend. De derde afspraak die dag verviel men was hier teveel uitgelopen, maar het toeval wil dat ik dinsdag 24-6-2014 ook een andere afspraak heb dus als het gecombineerd kan worden is het voor mij geen probleem dit is een gesprek met de revalidatie therapeute om het dossier bij te werken en wat advies omtrent de Tinnitus te krijgen.

Dus dinsdag 24-6-2014 had ik een evenwichtsonderzoek van 2,5 uur om te kijken of er tijdens de operatie geen schade is ontstaan zij willen dit graag in kaart brengen voor als er ooit evenwicht klachten komen. De uitslag hiervan krijg ik nog te horen. In september is de laatste terugkomdag 1 jaar CI gebruik met de eind evaluatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten