zaterdag 31 augustus 2013



Ik moet wel de keuze van de CI die ik op 15 maart had gemaakt tijdens het gesprek met de revalidatietherapeute bij stellen. De uitslagen van de scan geven aan, dat de KNO arts de voorkeur geeft aan een implantaat van het merk Cochlear dit heeft te maken met de elektrodes die in het slakkenhuis moeten worden aangebracht en die zijn nu eenmaal belangrijk voor het eindresultaat.



De Geluidsprocessor die ik nu dan krijg is wel de allernieuwste Nucleus 6 en omdat ik inmiddels vele grijze haren krijg leek ons de grijze uitvoering het beste bij mij passen.




  
Ik kreeg ook al een recept voor de apotheek mee en moet mij door de huisarts laten inenten met een vaccinatie tegen hersenvlies ontstekingen een tegen HIB.




4 juli 2013

Word ik dan nog verwacht op de poli anesthesiologie voor een pre -operatieve screening. Omdat de ingreep onder anesthesie (verdoving/narcose) gebeurt, Zal de anesthesioloog. tijdens dit gesprek mijn gezondheidstoestand beoordelen. Ook krijgt je uitleg over de mogelijke vormen van anesthesie en de gang van zaken rondom de operatie. Informatie over de anesthesie, het nuchter zijn, de verkoever afdeling en de eventuele pijnbehandeling.


Het tijdelijk stoppen met de bloedverdunner is vastgesteld 
voor 10 augustus.
12 augustus nog  bellen met opname voor het tijdstip operatie.
13 augustus kennis maken met Dr E. Mylanus, misschien krijg ik dan nog
wat aanvullende mededelingen voor D-day.

14 augustus 2013 de eerste stap op weg naar het nieuwe horen de implantatie van het inwendige gedeelte. Onderkant formulier


Geen opmerkingen:

Een reactie posten