zaterdag 31 augustus 2013



14 augustus 2013 



ingang dagbehandeling

D-Day

Ik heb vannacht eigenlijk best goed geslapen en voel wel enige spanning maar had veel erger verwacht je bent er natuurlijk al even met deze dag bezig en leef er naar toe soms met grote tussen pozen naar toe,  dat vind ik wel jammer.


Joke (schoonzus) was er om 9.45 uur eerst nog even een kopje koffie!

wachtruimte
Nijmegen here we come we waren keurig op tijd aan de balie van de dagbehandeling 11.30 uur de gegevens werden gecontroleerd een broeder nam ons mee naar de verkoever kreeg een bed en moest 2 paracetamol in nemen alvast als pijn bestrijding. Toen weer terug naar de wachtruimte want het is nog lang geen 13.00 uur. Het werd klok kijken 12.45 bijna zover  13.15 uur nog ff niet 14.00 uur jemig dat lange wachten 14.25 gaat u mee operatie short aan en de bril af here we go.

Door de eerste schuifdeur heen namen Joke en Reina afscheid zij mochten niet verder en ik werd daarna een steriele ruimte in gereden, wat vragen over de bloedverdunning en kreeg een haarnetje op nu naar de OK. Even slikken want nu is het dan zover maar wie A zegt moet B zeggen.

Er waren diverse mensen aanwezig en druk bezig ik moest op de tafel gaan liggen kreeg een infuusnaald  in mijn linkerhand en werd vastgebonden met riemen een van de assistentes stelde nog wat vragen of ik wel was wie ik ben of ik wist wat  er met mij ging gebeuren dr. Mylanus liet zich even zien en gaf mij een hand, het is wat uitgelopen maar nu is het zover.  We gaan beginnen, ik kreeg een kapje op mijn neus/mond moest adem halen er gebeurde eerst niet veel en leek heel lang te duren, terwijl ik aan iets leuks zou moeten denken volgens lotgenoten.

Daarna was het over en ik weet niets meer. Om ongeveer 17.45 krijgen Reina en Joke bericht dat ik in de OK klaar ben, maar omdat de verkoever van dagbehandeling om 19.00 sluit, word ik naar een andere op een verpleegafdeling gebracht. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten