Inmiddels waren we weer gezamelijk in de huiskamer bij elkaar en werd de inhoud koffer / tas besproken en bijzonderheden over de processor en het onderhoud daarvan..Waarna we drie kwartier pauze hadden om daarna nog een poging logopedie te wagen maar de vermoeidheid sloeg op een gegeven moment toe, dat we het erbij moesten laten ook Reina zat er doorheen, want 2 dagen Nijmegen is voor haar zeker wat te veel van het goede. Toen we na de boterham in de pauze even buiten gingen lopen hoorde ik steeds iets zoemen ruisen, wat ik eerst niet thuis kon brengen, het bleek dat dit de auto's waren die daar reden zonder auto ook geen geluid. Dit kon ik nu horen door de nieuwe afstelling ook onderweg naar huis in de auto hoorde ik de tegenliggers voorbij komen er is nog wel een soort echo bij. Verder vandaag geen toestanden meer en morgen een rustdag inlassen voor allebei, dan kunnen we vrijdag de oefeningen starten die we mee kregen voor thuis het was ook wel genoeg ik heb de CI nu voor vanavond op het oude programma gezet mijn arme hoofd heeft voor vandaag echt genoeg gehad en daarbij ook weer regelmatig oorsuizen helaas. Eenmaal thuis een verrassing weer een nieuw geluid ontdekt, onze wandklok die op een batterij werkt, tikt ik heb hem nog nooit zolang als ik hem heb horen tikken en wist niet eens dat hij dat geluid gaf.De ontdekkingreis gaat gewoon door en volgende week dinsdag 24-9 de tweede revalidatiedag.
leuk en klinkt heel bekend (y)
BeantwoordenVerwijderen